Udlejning af klubhus og hal: | ||
Aktivitet 1 time (eks. børnefødselsdag) |
100,00 Kr. |
|
Leje af klubhus |
1.500,00 Kr. |
|
Leje af hal |
2.000,00 Kr. |
|
Leje af klubhus og hal |
3.000,00 Kr. |
|
Henvendelse til Hanne Hausgaard 51 28 23 10 / sikfaktura@gmail.com
VILKÅR FOR LEJE AF SIK´s LOKALER (Download vilkår her: Vilkår for udlejning 2020) Det er kun de lokaler der er lejet, der må bruges. Husets toiletter og omklædningsrum bliver måske anvendt af klubbens idrætsudøvere. Siddepladser ca.: 80 (stole fra mødelokalet må ikke benyttes uden forudgående aftale) Man skal selv medbringe stanniol / plastposer / skåle og bøtter til madrester. Man skal selv medbringe karklude, viskestykker og håndklæder. Man skal selv medbringe toiletpapir og affaldssække. Man skal selv medbringe hånddesinfektion. Lokalerne efterlades ryddet. Al opvask skal være på plads, borde og stole stillet på plads, Husk også at checke omklædningsrum og toiletter. Al affald skal fjernes. Den grønne container må bruges hvis der er plads. (ikke til dåser og lign.) Tomt emballage skal fjernes. Har man været uheldig at ødelægge noget, skal det oplyses/afregnes til udlejer. Som hovedregel skal lokalerne afleveres efterfølgende dag klokken ca. 10:00 Hvis huset ikke er/bliver lejet ud er der mulighed for at dække op dagen før. Lejeprisen afregnes forud ved afhentning af nøgle hos udlejer. Evt. ituslået porcelæn afregnes efterfølgende Udendørs grillstegning o.lign: Den overdækkede terasse må IKKE anvendes til grill- eller bål plads! Vi vil blive meget taknemmelige, hvis vi må få og offentliggøre billeder af jeres bordopdækning på sik.dk og vores facebookside under udlejningsinfo. mvh. SIK´s Bestyrelse. |